Svalövs kommun

Utbildning för företagare i upphandling

En utbildning för dig som vill lägga anbud och ha kommunen som kund.

Skriv alternativtext här...

När: torsdag 28 mars kl 18.00-20.00
Var: Svalövs kommunhus, fullmäktigesalen
Kostnad: gratis för dig som företagare.
Anmälan: senast tisdag 26 mars till eva.ogard@svalov.se
Kursledare: Doina Härdig, upphandlare, och Birgitta Petrusson, upphandlingschef, från Lunds kommun

Offentlig upphandling – Varför?
Vi går igenom grunderna för varför vi måste följa lagen om offentlig upphandling. Kort om principerna för offentlig upphandling och upphandlingsprocessen.

Jag som leverantör till kommunen – hur ska jag gå till väga?
Vi berättar om möjligheterna för hur företagarna kan bli leverantörer till kommuner.

Tips och tricks!
Vi ger korta råd om vad man ska tänka på när man vill lämna anbud och råd om hur man inte bör göra.

Aktuell upphandling i Svalövs kommun
Upphandlingen handlar om vinterunderhåll i Svalövs kommuns sex tätorter. I tjänsten ingår det jourhållning och beredskap, snöröjning, halkbekämpning, flytt av snö vid behov, inköp och lagerhållning av vintergrus med mera. Arbetet ska utföras under perioden 1/11 - 31/3. Kontraktet är tänkt gälla 3+1+1 år.

Varmt välkommen! Vi bjuder på fika.

Publicerad: 2019-03-13

Sidansvarig: Daniel Henriksson

Svalövs kommun | 268 80 Svalöv | Besöksadress: Herrevadsgatan 10
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Telefon: 0418-47 50 00 | Fax: 0418-47 50 26 | E-post: info@svalov.se

© 2016 Svalövs kommun